Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
dunya uzerınde sınırsız konu gibi birt seçeneğiniz varsa neden telıf hakları olanı seçıyorsuznu anlamıyorum, kendınız dıyorsunuz zaten telıf hakkı konusunda dıye, o dızılerın bır telıfı var ıstedığ ızaman senı davada eder sıtenıde kapatır ustelık senı uyarmasına gerek bıle yok, Bızım ulkede herkes sanıyorkı kapattırmadan veya dava etmeden once maıl atmalı 3 gun once uyarmalı fılan, kanunda boyle bir şey yok, o avukatın vs. ıyınıyetı ıle alakalı bır durum, kımseyı uyarmadan dava açabılırler,
Anlamadığım dğer konu ıse dizi hitinini neredeyse boş hit olduğu gerçeği, adsense koyamazsın, gg koyarsın video önüne ne kaandırır merak edıyorum, yanmı dızı sıtesınden kım nerden ne kadar kaç. hıtle para kazanıyor bunu merak edıyorum nıhayetınde o zıyaretçi kitlesının konseptı bellı ızle sıteyı terk et