kirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence düşük biraz
Rooster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normalin altında diye düşünüyorum
Neden böyle acaba eskiden çok iyiydi şimdi nedense böyle.