Konu
r10 Erepublik Ekibi
14-11-2010, 23:58:47
#5
Erdy
Bende cizimerkezi nikiyle oyuna devam.
http://www.erepublik.com/en/referrer/Cizimerkezi
bu arada r10 adına org hesap alabilirim. orda toplanabiliriz. tabi yeterli sayımız olursa çünkü 5 gold değerli bi rakam