Bende cizimerkezi nikiyle oyuna devam.

http://www.erepublik.com/en/referrer/Cizimerkezi

bu arada r10 adına org hesap alabilirim. orda toplanabiliriz. tabi yeterli sayımız olursa çünkü 5 gold değerli bi rakam