Konu
msn adresi kitlemişler açamıyorum?
14-11-2010, 21:43:41
#7
gencprens
bende sabahtan bu yana giremiyordum msn adresime. 2007den bu yana tüm r10 neredeyse adresimde ekli onlarca iş yaptığım arkadaş var, ularım kısa zamanda sorunu giderirler :S