çok daha yeni bir site ve çok gelişmesi gerekmektedir
ufak bir önerim olsun üyeleri sadece yorum ile kısıtlama biraz geliştirip ufak bir platform şeklinde bir yer açıp insanların istediği gibi sorunlarını söyleyebileceği
tartışabilecekleri konuşup tanışabilecekleri bir yer olsa çok daha iyi olur.
Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim benimde aklımda böyle projeler var ama kararsızım bu konuda çünkü hassas konular bunlar.Yani hassas konulara girmesemde ve seçtiğim konularda kurduğum cümlelerde bile hassas davransamda bazı insanlarımız yine art niyetli düşünebilirler,siteye saldırı küfürler vs. yapabilirler böyle olursa karşıt görüşlü insanların çatışması olur. O yüzden bekleyip göreceğiz halkın vereceği tepkiyi.Eğer olumlu olursa siteyi portala çevirebilirim.İnşallah hayırlısı olur...