Arkadaslar yeni bir blog actim.Blogda iPhone/iPad ve iPad uygulamarı incelemeleri,en son uygulamalar ve uygulamalar hakkinda haberler var.Blog daha yeni o yuzden fazla icerik yok.Sizce nasil olmus ?

www.apphastasi.blogspot.com