işe yararmı bilinmez ama windows 7 de uyumluluk modunu denediniz mi ?
Web sitesinden hangi driver paketini indiriyorsunuz ? Şayet xp veya vista driverlarını tanıtıyorsanız uyumluluk modunu seçmelisiniz. Ben bu şekilde bir çok makineye sorunsuz bir şekilde driver kurulumu yapabiliyorum.
Ayrıca resmi sitesine gerek kalmadan everest ultimate adlı programı indirerek bilgisayarınızın içindeki donanım listesini görebilir ve direk üreticinin web sitesinden indirebilirsiniz. Sonuçta exper sadece bir kasa markasından ibaret ne bir bilgisayar parçası üretebilir nede bir anakart devresi.
uyumluluk modunu nasıl yapacağımı bilmiyorum ama resmi sitede xp driverları bulunmuyor. bende dediğiniz yöntem ile marka ve serilerini bulup öyle yüklemeye çalışam