Güzel bir düşünce aslında,
Güzel bir script ile her il ve ilçenin insanları birbirleri ile iletişime geçip ortak olabilirler.
Mantıklı geldi bana.EN AZINDAN MEMUR KESİMİ(İNTERNETLE UĞRAŞANLAR) BU PROJEYE KATILIR.
Edit: Siteye yeni girdim dediğim sistem varmış.Hayırlı Olsun İnşallah