Çok teşekkürler =) Resim konusunda ben de tedirgindim ilk başlarda ama daha sonra bir çok yemek tarifi sitesini inceledim ve bazen insan okumaktan sıkılabiliyor ama en azından resimlerle bu sıkıcılık ortadan kaldırılabilir bir nebze de olsa diye düşündük. Tekrar teşekkürler yorumunuz için
Görsellik herzaman iyidir.Sadece yazı olursa ziyaretçiyi bek bağlı olmaz siteye kullandığınız yöntemde ilerler iseniz göreceksiniz faydasını iyi çalışmalar tekrardan.