Gerçekten ziyaretçiyi sıkmayacak bir site olmuş.Çok görsellik kullanmanız adete daha bir bağlayıcı olmuş gerçekten güzel bir site hatta kaydettim sitenizi artık benimde ilgili durumlarımda ziyaretçinizim başarılar dilerim iyi çalışmalar.
Çok teşekkürler =) Resim konusunda ben de tedirgindim ilk başlarda ama daha sonra bir çok yemek tarifi sitesini inceledim ve bazen insan okumaktan sıkılabiliyor ama en azından resimlerle bu sıkıcılık ortadan kaldırılabilir bir nebze de olsa diye düşündük. Tekrar teşekkürler yorumunuz için