AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun tema siteyi biraz kasıyor gibi
Tema hoş diye kullanıyorum, önerdiğiniz temayı kullanıcam. Teşekkürler.