lanky_hank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece aramları etiketleme ozelliğimi var ben mi yanlıs anladım biraz acıklayabilirseniz ve demo pm lütfen..
demoyu msnden vermekteyim, msn anlık olduğu için iletişim daha rahat oluyor, bundan dolayı pm atmamaktayım.