71 tane hata var diyor suan. div taglarinda verdigi hatalar genelde divden once <p> yada <span> kullanmis isen verebiliyor o hatayi. ayrica taglar icinde " filan unutmus isen ondanda bazen hata verebiliyor. bosluk icin dahaonce kullanmadim   o konuda da bildigin gibi margin yada padding filan kullanmak sart gibi gozkuyor eger hata verdi ise ..
bende suan 0dan baslamis oldugum ilk temami yapiyorum ozellike w3 standartlarindan sasmamaya calisiyorum. az bise kaldi yakinda blogumu actim diyerekten paylasacagim bende

kolay gelsin
Evet bir şekilde benimde w3'e duyarlı hale getirmem lazım olmadı min hatayla bu işten çıkmam lazım

dediklerini dikkate alıcağım.