Arkadaşlar;
Yöresel haber sitem var ve haberlerimin çoğu alıntı yaparak yayınlıyorum ama yayınladığım haberin altınada kaynak belirtiyorum, örneğin r10 dan aldıysam haberin sonuna " (r10) " ekliyorum.
Benim merak ettiğim bu şekilde yapmam bir suçmu yanı izinsiz haber paylaşımı içinemi girer , sitenin sahibi bana dava açabilirmi bunu merak ediyorum teşekkürler.