parabelyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merakımdan soruyorum arkadaşlar neden google analytics yerine sayyaç kullanıyorsunuz, google amcaya cephe mi alıyorsunuz =) yoksa sayyac daha mı iyi (bilmediğimden soruyorum)
Google analystic hemen çıkma oranı/sitede geçirilen site gibi istatistikleri tutuyor tutmasına,fakat bu istatistikler çok iyi değil.Tam emin olamayız tabii ki ama google bunları arama sonuçlarını dizerken kullanıyorsa,Google a bu dandik verileri vermek bizim için dezavantaj olucaktır.