merhaba arkadaşlar,

Yeni bir yasak gelene kadar (heran olabilir), proxy veya flv stream ile sitelere içerik yapmak yerine direkt youtube'dan embed ediniz.

Lütfen YOUTUBE_ID yazan yere sitenizden gelen youtube video id yi yerleştirin..


Video Kodu (Otomatik Başlar)
<object width="425" height="344">
<param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YOUTUBE_ID&autoplay=1"></param>
<param  name="allowFullScreen" value="true"></param>
<embed  src="http://www.youtube.com/v/YOUTUBE_ID&autoplay=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
</object>
Video Kodu
<object width="425" height="344">
<param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YOUTUBE_ID"></param>
<param  name="allowFullScreen" value="true"></param>
<embed  src="http://www.youtube.com/v/YOUTUBE_ID"  type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425"  height="344"></embed>
</object>