merhaba arkadaşlar,
Yeni bir yasak gelene kadar (heran olabilir), proxy veya flv stream ile sitelere içerik yapmak yerine direkt youtube'dan embed ediniz.
Lütfen YOUTUBE_ID yazan yere sitenizden gelen youtube video id yi yerleştirin..
Video Kodu (Otomatik Başlar) <object width="425" height="344">
<param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YOUTUBE_ID&autoplay=1"></param>
<param name="allowFullScreen" value="true"></param>
<embed src="http://www.youtube.com/v/YOUTUBE_ID&autoplay=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
</object>
Video Kodu <object width="425" height="344">
<param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YOUTUBE_ID"></param>
<param name="allowFullScreen" value="true"></param>
<embed src="http://www.youtube.com/v/YOUTUBE_ID" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
</object>