Merhaba Arkadaşlar;

Bir Dönem 3-4 kişi birden tema satımı yapıyordu wp için. ama şu an da yeni tema gelmiyor ? Tema yapan arkadaşlarımız var mı ? Yoksa R10 da Yeni Wp tema Göremeyecekmiyiz Bir Süre Daha