Konu
en fazla bu kadar oldu :O
30-10-2010, 13:21:39
#4
KuRtDuMaN
OLCAYTO85 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
niye blogger hocam?
hocam blogger bedava olduğundan bende para vermek istemediğim için hosta bu şekil devam ediyorum