yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende direk chat bölümü yok.. sadece dünya logosu var çeviri bölümü..
Aynısı bende var ve ban yedik heralde Çünkü aynı şeyden (mozilla ve aynı pc) başka hesapta sohbet yapılıyo :S