Öncelikle herkese merhaba diyorum ve konuya giriyorum
.. Domainim yeni değil fakat r10.net üzerinden ilk defa sitemi tanıyorum.
Uzun zamandır Wordpress'e geçmek istiyordum ve üzerinde çalışmış olduğum tasarımım bitti.Kodlandı ve kullanıma hazır şekilde ..
Css kodlamasını ve Wp Entegresini
mrtoxic adlı arkadaşım yaptı.
Grafikerlerin en büyük sorunu güncel tutmaları gereken çalışmalarıdır... Wordpress'i bu yüzden tavsiye ediyorum.Web sitem şu anda deneme aşamasında fakat sizlerinde tavsiye ve yorumlarını bekliyorum..
Konu altından veya PM yolu ile ;
Sponsor , Link , Reklam veya banner takas teklifleri sunabilirsiniz.
Herkese sonsuz teşekkürler.
Gokhan Kara | Graphic Designer www.gokhankara.net