Mrb arkadaşlar

Msn'mi açtığımda msn messenger üzerindeki posta kutusuna tıklayıp msn üzerinden hotmail kutuma gittiğimde bazı zamanlarda farklı bir yerde oturum açtınız şeklinde msn kapanıyor fakat maillerimin olduğu sayfa geliyor.Şifremi kaptırdımı sandım ilk önce 0 farklı bir makina kurdum üzerinde tüm passwordler gerekli herşeyi değiştirdim sonra burada da aynı durumu denedim yine aynı durum oldu fakat bu olay sürekli olmuyorda ara ara oluyor

Msm messenger 7.5 kullanıyorum
Tarayıcı olarak mozilla firefox

durum ile ilgili bilgisi olan varmı arkadaşlar ?