başlangıç çok güzel ancak artık tüm sistemler ajax ile yapılıyor daha pratik olduğu için. kullanıcılar daha çok seviyor. siz de böyle modern arayüz proglamlarsanız faydasını görürsünüz. kolay gelsin.