Konu
Türkiye'nin Tuning Haberleri Sitesi Geri Döndü
26-10-2010, 03:01:15
#3
BestOfLove
İsim güzel, fakat tasarım konusunda pek iyi düşüncelerim oluşmadı. Bu hali ile çok sıradan duruyor. Daha ayrıntı ve görsellik katılırsa çok daha iyi olacağına inanıyorum.
Başarılar dilerim.