İsim güzel, fakat tasarım konusunda pek iyi düşüncelerim oluşmadı. Bu hali ile çok sıradan duruyor. Daha ayrıntı ve görsellik katılırsa çok daha iyi olacağına inanıyorum.

Başarılar dilerim.