kardeşim itraderi puanı yüksek birinin üyeliği hacklenmiş ve ben 1.500 tl dolandırıldım hesabın gercek sahibini bulduğumda kendisinin hiçbirşeyden haberi olmadığını anladım ben bugün r10 da itraderi puanı 1000 de olsa 5 tl lik alış veriş yapmam şuan sitemin içeriğiyle birlikte çalan kişi tepe tepe kullanıyor ve ben hala bunu kendime yediremiyorum