Öncelikle yorum yazan, yapıcı eleştiri yapan herkese teşekkür ederim.böyle noksanlıkları şöyle olursa daha iyi olur tarzında tavsiye nitelikli yardım amaçlı yorumların gelmesi beni ayrıca mutlu etti bunun içinde ayrıca teşekkür ederim.
yazılımcı arkadaşımız bu yorumları okuyordur.eminim yorumlarınızı dikkate alacaktır. ingilizce konusuna gelince domaini ilk aldığımda dedimki eğer değerlendirirsem sadece türkiyeden ingilizce haber yada ingilizce-türkçe haber iyi gider dedim.hatta r10 da projeyi yönetebilcek takım arkadaşları için konu açmıştım sanırım ama talep pek talep gelmedi. Domain boş duracağına bari en azından bu şekilde değerlendirim dedim. aslında bunun rus versiyonunu gördüm newsru.com diye rusça haber sunuyorlar bayada iyi konumda alexa 1k,pr7ordanda esinlendim biraz.