rica ederim ne demek
ayın ödemesini yaptıysanız normal. taksitli alıp genel tutar kadar ödeme yaptıysanız yine normal böyle görünmesi. tek çekim yapıp ödeme yaparsanız böyle görünmüyor falan felan öyle bişeyler. iş bankı hiç sevmiyorum. batırdı beni. asgariyi ödemeyince 2. ay bi asgari daha ekleniyor. bide güya öğrenci kartı kullanıyorum
daha genç yaşımda aldılar karalisteye