öncelikle hayırlı olsun ama bir kac elestirim olacak hocam tasarım çok kötü olmus biliyorum siz tasarlamadınız ama gerçekten cok kötü arkadasın dediği gibi göze hiç hos gelmiyor yani ben 1 dakika durmam bu tasarımlı bir sitede artı haberleri de pek inandırıcı gelmez bence bunu göz önünde bulundurun