Konu
Hetzner sunucularında ESX kullananlar subnet kullanımı hakkında bilgi verebilirmisiniz.
22-10-2010, 04:16:03
#4
victories
sorun hetznerdeymiş, mac adresini yanlış vermişler. uzun uğraşlar sonucu düzelttirdim