tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarımı çok beğendim. Üst menüden forum kısmına tıklayınca foruma gitmiyor.Gözden kaçmış olabilir.

Sivas'tamı yaşıyorsun. Senin gibi arkadaşların olması sevindirdi beni.
Ora gözden kaçmış çaktırma düzelttim

evet sivasta yaşıyorum teşekkürler .Böyle bir grup arkadaş ile bu siteyi ilerletkmek daha fazla bu hobi alanını insanlara sevdirmek ve benimsetmek amacı ile işe başladık.Bakalım umarım yardımcı arkadaşlar çıkar