Tasarımı çok beğendim. Üst menüden forum kısmına tıklayınca foruma gitmiyor.Gözden kaçmış olabilir.
Sivas'tamı yaşıyorsun. Senin gibi arkadaşların olması sevindirdi beni.
Ora gözden kaçmış çaktırma düzelttim
evet sivasta yaşıyorum teşekkürler

.Böyle bir grup arkadaş ile bu siteyi ilerletkmek daha fazla bu hobi alanını insanlara sevdirmek ve benimsetmek amacı ile işe başladık.Bakalım umarım yardımcı arkadaşlar çıkar