Bende çok besledim 2 metreye 1.52 akvaryumum vardı

kendim yapmıştım binlerce balık geçti elimden canlı doğuranından, yumurtaya, sürüneninden yapışana

kadar her türlü balık geçti ama üni. kazanınca bizimkiler temizlikti, yavruydu derken bitmiş akvaryum bende dağıttım

şimdi kaplumbağa besliyorum buda zevkli, sıra karınca var yurt dışıncan verecem siparişi

ateş karıncası etçil
Sitenin portalı çok iyi olmuş gerçi alt kısımdaki logo yerine bir flash olsa şöyle yüzen balıkler falan. Foruma bakim dedim üyelik istedi bu hem indexlenmeyi hemde ziyaretçiler için iyi değil hocam bence. Onu değiştirseniz güzel olur gibi.