Oluyor ben yaptım ağa bağlanan kimse 192.168.1.x ip aldı benden. Modemden almadılar benim sunucuda belirlediğim ip aralıklarını aldılar ve internete çıkamadılar. Yalnız tüm bağlananlarda geçerli ben bir kaç arkadaşımda bağlansın istiyorum elle ip verdim ama olmadı.
Amacım bunu filtrelemek belirlediğim kişiler girmeli. Bu nasıl olabilir diye düşünüyorum.Dns kurdum bilgisayara belirlediğim dnstekiler girecekti nete ben dnsi kapatında herkez girmiş olacaktı. Başaramadım
Eğer herkesi kesecekseniz netten Dhcp sunucu kurarak yapabilirsiniz. Bunun için server 2003 2008 gerekiyor fakat xp,w7'de 3.parti yazılımlarla bunu gerçekleştirebilirsiniz benim yaptığım gibi.