Chrome hem çok hızlı hem eklenti olarakta Firefox'u hiç aratmıyor.
Beta sürümlerini kullanıyorum hep ama sadece bir beta haricinde hiç sorun yaşamadım ve ram sorunu sanırım 8. sürümde baya hafifletmişler.