Konu
Siteye girişte 1 kere gösterilen reklam
18-10-2010, 16:46:39
#3
tyson35
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar Allah rızası için bir yardımcı olacak olan yok mu yahu koskoca r10.net de..Şaşılacak bir durum....