arslan abi açaım abi bi tane site niye yabancılardan meded umuyoruz. kullandıgımız çogu site yabancı bizde yapacak kapasite yok mu ?

forumda o kadar hosting konusu açılıyor sınırsız trafik felan. güzel bir isim bulup güzel birde tasarım en sadesini bunuda güzel bir reklamla yayacagız. reklam, link, ticaret kaygısı güdülmeyecek bir şey.. başkasına vereceğimiz 2$ bizim vatandaşın cebine gitsin.