tek domaine lisanslandığını biliyorum.Player ı paylaşabilirmiyiz acaba.

sonucta player yolu ssl domainden gelicek yani herkes kullanabilirmi acaba?

---------------------------------------------------------
bu arada Ne konu açsam ilk senden cevap geliyo