tek domaine lisanslandığını biliyorum.Player ı paylaşabilirmiyiz acaba.
sonucta player yolu ssl domainden gelicek yani herkes kullanabilirmi acaba?
---------------------------------------------------------
bu arada Ne konu açsam ilk senden cevap geliyo