Konu
Eminonu.net açıldı.
13-10-2010, 23:51:30
#6
EscapeLord
Debugger adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet, helikopterden atmayı düşünüyorum.
Şakamısın gece gece?