Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Broşür bastırıp eminönündeki firmalara dağıtırsanız geri dönüş olabilir. İnternetten duyurmanız zor.

Hayırlı olsun.
Evet, helikopterden atmayı düşünüyorum.

WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- title çok uzun olmuş
+ logo mükemmel olmuş çok beğendim.

Domain umarım kısa zamanda hakettiği yerde olur ve büyük bir site haline gelir. Hayırlı olsun.
Eyvallah hocam, title'nin bir sakıncası olurmu ?