Broşür bastırıp eminönündeki firmalara dağıtırsanız geri dönüş olabilir. İnternetten duyurmanız zor.
Hayırlı olsun.
Evet, helikopterden atmayı düşünüyorum.
- title çok uzun olmuş
+ logo mükemmel olmuş çok beğendim.
Domain umarım kısa zamanda hakettiği yerde olur ve büyük bir site haline gelir. Hayırlı olsun.
Eyvallah hocam, title'nin bir sakıncası olurmu ?