ie6ya bir şey uydurcam diye uğraşma, güncel browserlarda çalış. İe6da da site görünsün yeter, ie6ya bişe uymaz kolay kolay (: Ki bu işi yapan bir çok kişi de ie6 garantisi vermemektedir. Saçma sapan bir sürüm. İe6 ile girildiğinde bir uyarı koyarsınız sitenizin üstüne eski sürüm browser diye daha işe yarar. Divli tasarımların google tarafından daha sevildiği söylenmektedir. Table yapısına göre daha esnek olduğunu düşünüyorum, table kadar da karmaşık ve kalabalık değil en azından. Divlere devam (: