[konu dışı] Neden dava açılmış [/konu dışı]
keşke ilk sürümü ücretsiz yapsalardı :P yada 1 yıl deneme :P çok havalara uçtum nese
XenForo'nun beta sürümünün çıktığı gün , vvarezde null sürümleri yayınlamaya başladı . Bilmiyorum gerçekten çalışıyor mu o sürümler lakin eğer gerçekten çalışıyorlarsa belliki bunları kier yayınlamış.