Neden okula bir sunucu kurmak niyetindesin, katkısı nedir bunun?

1 yıl boyunca o sunucunun tüketeceği elektriği hesapla, oluşabilecek aksilikleri de düşün.

Lise için bir çok firma karşılıksız sponsor olur. Zaten hiti de yok diyorsun. Kaldı ki ücretli bile alsan emin ol bir yıllık elektrik masrafından daha düşük olur.

Tavsiyem, sakın bulaşma.