Bu hesapta beni banladılar.. ama şükür diğer hesabımdan 3 aydır ödememi gayet iyi birşekilde alıyorum...
yanlız yinede google beni gereksiz banladı ben geçersiz tıklama etkinliği yapmadım...
Nedir bu geçersiz tıklama etkinliği?
Tıklardan dönüş alamıyoruz demek.