malesef Taahhütlü anladım kii nasıl bir olay sınırsız internetim vardı sbait hat aylık 10 gb harcamıyordum video müzik herşey izliyorudm

4 gb paket aldımv ideo izlemeidm indirmedim müzik dinlemedim 4 gb 2 haftada dolu hatta geçtik artık o derece

sizce ne öderim ne olursa olsun kapattırcam

@Hardaman
arkadaşın bir mesajını buldum benım diğer bir konumda demişki
Alıntı
artık çıkan yeni yasa ile hizmetten memnun değilsen taahhüt gözetmeksizin iptalini gerçekleştirebiliyorsun... Konu dışı sadece bilgi amaçlı
varmı böyle bişi