Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bende geçenlerde aldım kontratsız 99 a faturasız data sim kart ile.. en iyisi böyle... taahhütlü bişey almak akıl karı değil, imzayı atarken kabul ediyorsun herşeyi... şunu yapabilirsin kota dolacaksa sınırsız kullan çünkü paket ücreti+99 tl den fazla gelemez fatura...