mustafafurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar

şimdi bizim okulun web sitesi bir firmada barınıyor. windows hostingimiz var. bir okul sitesinde tahmin edebileceğiniz gibi anlık online sayısı okadar fazla değildir. (lise) ve hostingde alanımız sınırlı + resim - dosya yüklemek işkence oluyor.

sunucu kurulumu yönetiminde anlarım. okulda 8mbit internet var. güzel bir boş bilgisayarda var. buna windows server 2003 + plesk kurayım. sabit ip alayım. siteyi burda barındırayım ? ayrıca çok sağlam bir UPS'de var 2-3 gün idare edecek tarzda.

siz nediyorsunuz ? bu iş olur mu ? yöneticilerinde aklına yattı. benimde aklıma yattı.
müdür ne diyor ?

iş çıkarma başımıza der garanti