merhabalar
şimdi bizim okulun web sitesi bir firmada barınıyor. windows hostingimiz var. bir okul sitesinde tahmin edebileceğiniz gibi anlık online sayısı okadar fazla değildir. (lise) ve hostingde alanımız sınırlı + resim - dosya yüklemek işkence oluyor.
sunucu kurulumu yönetiminde anlarım. okulda 8mbit internet var. güzel bir boş bilgisayarda var. buna windows server 2003 + plesk kurayım. sabit ip alayım. siteyi burda barındırayım ? ayrıca çok sağlam bir UPS'de var 2-3 gün idare edecek tarzda.
siz nediyorsunuz ? bu iş olur mu ? yöneticilerinde aklına yattı. benimde aklıma yattı.
müdür ne diyor ?
iş çıkarma başımıza der garanti