Konuda belirttiğim gibi sadece Google Web Toolkit kullanacağız. Java ve Java-script destekli olacaktır. GWT çalışma mantığı Java üzerinden Java-script oluşturma temeline dayanıyor. Benim danışmak istediğim konu da bu zaten; en azından dilde bir değişiklik yapmayacak olsak da, veritabanının nasıl kurulması, neler kullanılması, vb gibi öneriler