hocam vps ye komple format attım zaten dün gece , temiz şu anda vbulletin nuldan dalmış galiba benim istediğim seçenek şu siteleri taşımadan ayarlamaları yapmak istiyorum . mesela shell basıldığında r57 misal sadece o basılan siteye zarar verebilsin diğer hesaplara atlama gibi bdurum olmasın oda yeter

phpyi dso ile çalıştırıyorsun büyük ihtimalle. suphp kullanırsan her hesap kendi alanında takılır tabi suphp ile alakalı bypass exploit çıkmadığı sürece. yayınlanan sürümleri takip edersen sorun çıkmaz.