Ee, Open Source değil bu, örnek Simple Machines Forumda değil..
Ama onlar izin veriyorlar, Ayrıca Vbulletinde var. Sadece bunlar böyle davranıylorlar. Bu tavırla ilerler mi ?
vBulletin'in elinde de isim hakkı mevcut. İstediği zaman içinde vbulletin ismi geçen domainleri sahiplerinin elinden alabilir.
Ayrıca ben adamları haklı buluyorum. Yeni çıkan bir forum ve kendi isimlerinin sadece tek bir domain üzerinde geçmesini istiyorlar. En doğal hakları