Yasak birşey yapmıyorlar sonuçda bizde o ünlülerin albümlerini indiriyoruz onların ekmek parasıyla oynuyoruz
Albüm veya herhangi bir satıştan ünlülerin aldığı herhangi birşey yok, yayıncı şirket alıyor parayı. Ünlüler sadece konser ve katıldıkları programlardan para kazanıyor, yani albüm çıkartan bir sanaçı telif hakkını yayıncı şirkete satar gerisine karışmaz. İnternetten indirilmesi şarkıcının işine gelir çünkü hızlıca reklamı olur.
Twitter olayına gelince facebook tahtini buna kaptırır, bu başka bir sosyal paylaşım sitesine böyle gider bu işin sonu yok, forumlar ve kişisel siteler silinir gider bizde hala googleda kaç tane indeximi olduğunu sayar dururuz.