BestofLove düşüncende haklısın fakat bir kere forum dedik. Üstelik lisans ödeyerek Vbul alacaktık ki, biraz daha hit yapsın alırız dedik. Sadece frm diyoruz, üstad.
Benimkisi sadece bir öneri şeklinde idi. Forum olarak ta hoş olur. Sadece iyi araştırmalar ile özgün konular bulup sürekli konuları beslemekte yeterli olabilir diye düşünüyorum.
Emeklerinizin boşa gitmemesi dileklerimle.