Konu
KadınveAile.net Hakkında Ne Düşünüyoruz ?
03-10-2010, 15:27:12
#3
airwebmaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
BestofLove düşüncende haklısın fakat bir kere forum dedik. Üstelik lisans ödeyerek Vbul alacaktık ki, biraz daha hit yapsın alırız dedik. Sadece frm diyoruz, üstad.